HiPPO kruipt in de pen

De wereld staat niet stil en ook op vlak van communicatie verandert alles razendsnel. In onze blogs delen we nieuwe evoluties, trends, tips & tricks. En bieden we graag een blik achter de schermen bij HiPPO.

Tobias Coca Cola VS Pepsi

Taste the feeling – 5 tips om een sterk merk uit te bouwen

Wist je dat wetenschappelijk bewezen is dat Pepsi beter smaakt dan Coca-Cola? Toch kiezen de meeste mensen voor een blikje ‘coke’. Waarom? Dat heeft allemaal te maken met de sterke branding van deze frisdrankfabrikant. Wat kun je als kleine of middelgrote onderneming leren van zo’n wereldspeler?

Lees meer
Trap geometrisch

The only way is up … naar onze zolder althans

Miep miep … de eerste weken als HiPPO’ers passeerden nog sneller dan good old RoadRunner. Van onze eigen communicatie op punt zetten, meeten met een mogelijke partner, de eerste (potentiële) klanten bezoeken tot een boel administratie om onze kmo-portefeuille erkenning rond te krijgen.

Druk en spannend allemaal, maar vooral heel erg plezant. Je hebt je misschien al afgevraagd waar precies de ‘HiPPO-magic happens’?

Lees meer
Tobias & Marlies met logo

HiPPO, a brand new start

“Pas als het op Facebook staat, is het officieel”, het is één van de ongeschreven regels anno 2017. Bij deze is het zover… zaakvoerders Tobias en Marlies trekken met ‘HiPPO communicatie & design’ de wijde wereld in.

Lees meer

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle HiPPO avonturen!

Have a cookie

Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!