
Turbo Service Belgium schakelt versnelling hoger
Met mond-tot-mondreclame bouwde Turbo Service Belgium zich uit tot een mooie kmo. Met ons pakket op maat schakelen ze nu een versnelling hoger.
De wereld staat niet stil en ook op vlak van communicatie verandert alles razendsnel. In onze blogs delen we nieuwe evoluties, trends, tips & tricks. En bieden we graag een blik achter de schermen bij HiPPO.
Met mond-tot-mondreclame bouwde Turbo Service Belgium zich uit tot een mooie kmo. Met ons pakket op maat schakelen ze nu een versnelling hoger.
Van Facebook tot Google Adwords, van een digitale nieuwsbrief tot een gedrukte brochure, van een nieuw logo tot een mobielvriendelijk website … als bedrijf is het niet altijd simpel om uit alle communicatiemogelijkheden van vandaag de juiste mix samen te stellen. Wij geloven echter dat elk bedrijf met deze 8 must haves een flinke stap vooruit kan zetten.
10 trucks & 30 trailers, maandelijks 1.000 transporten én jaarlijks 3.000.000 gereden kilometers … door een kwalitatieve service én mond-tot-mondreclame groeide het transportbedrijf EKOTRAX fors. Om dit te blijven doen en tegelijkertijd te mikken op nieuwe sectoren, kozen ze voor een volledig on- en offline branding van HiPPO communicatie & design.
Vandaag exact 6 maanden geleden lanceerden we onze ondernemersdroom. Onze HiPPO loopt ondertussen aardig, trekt spurtjes met verschillende klanten en vooral: amuseert zich. Tijd om te klinken en terug te blikken op wat we tot nu toe leerden.
Cijfers verzamelen en analyseren is voor elke succesvolle online communicatiestrategie een absolute must. Het helpt om het succes van campagnes te beoordelen, het helpt om jouw doelgroep (beter) te leren kennen én het helpt vooral om strategische beslissingen te nemen.
Iedereen doorbladert graag eens de ‘boekskes’ om te ontdekken wat de sterren van deze wereld uitspoken. Mijn eigen bekendheid blijft meestal beperkt tot: “Heb jij niet bij Voka gewerkt?”. Waarom dan een blog schrijven over mijn (werk)week vraag je je misschien af. Het antwoord: oma. Tijdens het kerstdinertje vroeg ze (vrije vertaling vanuit het Bocholts dialect): “Waar hou je je toch de hele week mee bezig?”. Hmmm… niet gemakkelijk samen te vatten. En voilà, een kort dagboek met de hoogtepunten van de voorbije week.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle HiPPO avonturen!
Op 6 weken tijd steken wij jouw bedrijf in een nieuw on- en offline jasje.