HiPPO kruipt in de pen

De wereld staat niet stil en ook op vlak van communicatie verandert alles razendsnel. In onze blogs delen we nieuwe evoluties, trends, tips & tricks. En bieden we graag een blik achter de schermen bij HiPPO.

Marlies papieren statistieken

Het belang van data in online communicatie

Cijfers verzamelen en analyseren is voor elke succesvolle online communicatiestrategie een absolute must. Het helpt om het succes van campagnes te beoordelen, het helpt om jouw doelgroep (beter) te leren kennen én het helpt vooral om strategische beslissingen te nemen.

Lees meer
Marlies achter laptop

Een (werk)week uit het leven van… Marlies

Iedereen doorbladert graag eens de ‘boekskes’ om te ontdekken wat de sterren van deze wereld uitspoken. Mijn eigen bekendheid blijft meestal beperkt tot: “Heb jij niet bij Voka gewerkt?”. Waarom dan een blog schrijven over mijn (werk)week vraag je je misschien af. Het antwoord: oma. Tijdens het kerstdinertje vroeg ze (vrije vertaling vanuit het Bocholts dialect): “Waar hou je je toch de hele week mee bezig?”. Hmmm… niet gemakkelijk samen te vatten. En voilà, een kort dagboek met de hoogtepunten van de voorbije week.

Lees meer
Tobias Coca Cola VS Pepsi

Taste the feeling – 5 tips om een sterk merk uit te bouwen

Wist je dat wetenschappelijk bewezen is dat Pepsi beter smaakt dan Coca-Cola? Toch kiezen de meeste mensen voor een blikje ‘coke’. Waarom? Dat heeft allemaal te maken met de sterke branding van deze frisdrankfabrikant. Wat kun je als kleine of middelgrote onderneming leren van zo’n wereldspeler?

Lees meer

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle HiPPO avonturen!

Have a cookie

Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!