VIZIR klaargestoomd om te starten

Iedereen gebeten door complexe vragen, rationele oplossingen of cijfermatige analyses én bedrijven op zoek naar zulk technisch talent: dat is de focus van de Genkse start-up VIZIR.

6 weken lang werkten we aan een volledige on- en offline branding. Van naam, logo, website, Google Ads, pers tot social media… VIZIR is helemaal klaargestoomd om te starten aan het grote ondernemersavontuur.

Naam & logo

VIZIR is een samentrekking van de woorden visie, vizier en de afkorting ir. Door het vizier exclusief te richten op technische experts zoals ingenieurs enerzijds en op bedrijven die zoeken naar straf technisch talent anderzijds heeft het namelijk een duidelijke visie.

Het logo combineert professioneel blauw met een frisse okertoets. Je ontdekt verder een pijl, die staat voor de richting die VIZIR biedt aan bedrijven en kandidaten, verweven met de letter V.

Website

Als recruiter is een website cruciaal voor de werking van VIZIR. Hier verschijnen niet alleen de vacatures, het is ook een platform om CV’s te ontvangen. Bovendien is het gekoppeld aan een achterliggend CRM-pakket waardoor heel wat processen geautomatiseerd verlopen. Om de website zo persoonlijk mogelijk te maken, werkten we met echte foto’s.

Bekendmaking & leads

Na weken voorbereiding stonden we te trappelen om VIZIR te lanceren. Door een mix van pers en social media probeerden we maximale aandacht te scoren. 

Om leads te genereren van zowel potentiële kandidaten als bedrijven kozen we voor een doordachte SEO-aanpak met blogs in combinatie met specifieke Google Ads-campagnes. Daarnaast is LinkedIn een goedwerkende tool voor VIZIR.

Wil jij ook klaargestoomd worden om uit de startblokken te schieten? Of een boost geven aan je bedrijf? Neem contact of schrijf je in op onze nieuwsbrief!

HiPPO's werk

Logo

Naamkaartje

Website

LinkedIn

Pers

Briefhoofd

Banner

Bedankkaartje

Display

Have a cookie

Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!