De link tussen James Bond, René Descartes en visual storytelling

In 1637 pent René Descartes het wereldbekende zinnetje “ik denk, dus ik ben” neer. Hoewel we onszelf na een paar gin-tonics best goede filosofen vinden, hebben we vandaag niet de ambitie om deze stelling te analyseren. Wat we wel willen doen, is jou overtuigen dat de wereld geëvolueerd is. En dit op zo’n disruptieve manier dat beeld- en videomateriaal cruciaal is voor elk communicatiekanaal. Descartes zou het vandaag samenvatten als ‘ik kijk, dus ik ben’ of als hij in de marketingbusiness zat … visual storytelling.

Bloovi

Je vindt deze blog op Bloovi via deze link.

Geen zin om te lezen? Bekijk dan dit filmpje waarin Tobias de belangrijkste punten samenvat in 3 concrete tips:

Veel lees- en/of kijkplezier!

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Have a cookie

Aanvaard dit lekkers om te blijven genieten van onze website!